3 Haziran 2013 Pazartesi

Sebahattin Çelik 'in Hayat Hikayesi ( biyografi )

Sebahattin ÇELİK Biyografisi

Mehmet Akif Ersoy Üniversitesinin 2016 senesi mezunlarındanım. ADANA'da doğdum büyüdüm ve şuan Sarıçam/ADANA'da ikamet ediyoruz.

Resim yapmaya kalemi ilk tuttuğum andan itibaren başladım. İlkokul ve lise dönemlerimde yaşıtlarımdan hep farklı resim yapıyordum ve bu yüzden güzel sananatları okumak hep hayalimdi. Nitekim bizim insanımızın resme bakış açısı hep aynı olduğu için ailemde güzel sanatlara pek iyimser yaklaşmadı ve liseyi ADANA'da Kiremithane Endüstri Meslek Lisesinde Elektrik ve Elektronik bölümünü okudum. 2010'da mezun oldum ama elektrik ve elektronik bana göre değildi.
2011'de Yetenek sınavlarına hazırlanırken ADANA genelinde düzenlenen bir yağlı boya resim yarışmasında ADANA BİRİNCİSİ olarak aileme ve çevreme kendimi ispatladım. Şuan hep istediğim şeyi yapıyorum. Ne elektrik ne elektronik.. Sadece resim yapıyorum. İşim gücüm resim.





Teknik Hakkında Daha Fazla Bilgi Almak İçin Bana Ulaşın